טיפים לשיקום העור לאחר נזקי החורף

נדמה לנו שהקיץ הוא העונה שפוגעת בעור שלנו הכי הרבה, אבל זה לא בהכרח נכון. עונת החורף, גם היא, מזיקה לעור שלנו בדרכים שונות.

הקור של החורף גורם לשכבת השומן שעל פני העור להיעלם, בלוטות החלב בעור לא מספיקות לעמוד בקצב והתוצאה היא שהעור שלנו מתייבש בחורף. העור היבש עלול להרגיש מגורה, מגרד, מתוח, כמעט נסדק. לכן החשיבות של טיפולי לחות לעור בתקופת החורף היא עצומה. מלבד הקור פוגעים בעור שלנו גם החשיפה לחימום על ידי מזגנים. המזגן מייבש את האוויר בחדר והאוויר היבש "שואב" לחות מהעור שלנו. התוצאה, שוב, עור יבש, מגורה, מגרד.

מלבד פגעי מזג האוויר בחורף, אנו עצמנו עלולים לפגוע בבריאות ומראה העור שלנו על ידי ההרגלים היומיומיים שלנו בעונת החורף. אמבטיות חמות, למשל, גורמות לאידוי של הלחות מהעור שלנו ומשאירות אותנו עם עור יבש וחסר לחות. הרגלי התזונה שלנו בחורף, גם הם עלולים לפגוע במראה העור שלנו. דווקא בחורף יש לרובנו נטייה לאכול מזונות כבדים יותר, עשירים יותר, מורכבים יותר, המכילים יותר שומן, יותר סוכר… יותר מהכול. המזונות הכבדים והשמנים האלה משפיעים על מרקם העור. צריכה מרובה של סוכר, למשל, תפגע בקולגן האחראי על גמישות העור.

העור היבש של אחרי עונת החורף הוא חסר גמישות, חסר ברק, מחוספס ונראה עייף ומבוגר. אחרי העונה הקרה המסוכנת כל כך לעורנו, חשוב להעניק לעור טיפול הזנה עמוק, הוספה של לחות והחזרה של החיות למראה העור.

מסכת זהב 24K בעלת מרקם רך ועדין, מתחממת במגע עם העור על מנת לעודד היווצרות סיבי קולגן חדשים ולהעלות את רמת המיצוק של העור.

איך משקמים את העור אחרי נזקי החורף? אחד הטיפולים המומלצים בעונה זו הינו טיפול הדגל שלנו – טיפול אנטי אייג‘ינג פרימיום ו-RF ביוטי בוסט לחידוש והצערת העור. טיפול ב-RF מבוסס על שתי טכנולוגיות העובדות בו זמנית: גלי רדיו ופולסים אלקטרו מגנטים. גלי רדיו הינה טכנולוגיה מבוססת חום אשר גורמת לחימום בעומק הרקמה (הדרמיס) ופולסים אלקטרו מגנטיים הינה טכנולוגיה שאינה מבוססת חום וגורמת לגירויי התאים בעור. במהלך הטיפול נבצע קילוף מבוקר של העור ונשיל תאים מתים ע"י שימוש בתכשירי פילינג איכותיים והמתקדמים מסוגם בעולם. התכשירים מכילים בין היתר חומצות אלפא וביתא הידרוקסית שאינן שורפות את העור, חומצה גליקולית המכילה תכונות אנטי דלקתיות ואנטי אוקסידנטיות, חומצה הילארונית טבעית המסייעת למראה בוהק וצעיר. נבצע החדרת לחות, חומצה הילארונית וויטמינים באמצעות ונאיץ את פעילות מחזור הדם, נחיה את רקמת העור ונשיב את המראה האלסטי והבריא לעור.

לשמירה וטיפוח העור בתקופת הקיץ:

פנים: מומלץ למרוח את קרם הפנים על עור לח מעט, כדי ללכוד את הלחות ולשפר את ספיגתה בעור. צוואר: אזור הצוואר נוטה להתקמט מהר. לכן מומלץ להקפיד למרוח קרם לחות בעדינות גם באזור הזה. מומלץ לחמם את הקרם באמצעות כפות הידיים ולהניח על הצוואר ואזור המחשוף מבלי לעסות כלפי מעלה ומטה. שימוש בסרום: הסרום משלב לחות ושומן, המרווים את העור. מריחת סרום בשעות הלילה תורמת לריכוך והרגעת העור ומאפשרת חידוש תאים והזנה עמוקה. קרם לילה: מומלץ להשתמש בקרם לילה המרגיע, מזין ,מחדש ומחייה את העור (ניתן להשתמש גם בקרם הלחות של היום) קרם לחות (יומי): חשוב להקפיד להשתמש בקרם לחות עשיר ושומני יותר, המכיל וויטמינים חיוניים לעור. במידה והעור שמן יש להקפיד שהקרם מבוסס על בסיס מים בלבד. איתך בתיק: חשוב לשאת בתיק קרם ידיים המזין את העור, מותיר אותו רך ומעניק לו לחות מתמשכת. רצוי גם שפתון לחות לשפתיים. מים קרים: מומלץ לסיים את המקלחת בשטיפת הפנים במים קרים – מעודד את זרימת הדם. שתיית מים מרובה: מספקת לעור גמישות ולחות. מומלץ לשתות 8-12 כוסות מים ביום. ובעיקר מומלץ לשתות כוס מים עם הקימה בבוקר לפני כל הריטואלים, לנקות את הגוף ולהזין את עור הפנים. גם אם אתם לא חשים צמאון, הקפידו לשתות 8-12 כוסות ביום. המים שומרים על לחות העור ומסייעים לגמישותו !

אם לא נעניק לעור שלנו טיפול משקם אחרי עונת החורף האכזרית, שנה אחרי שנה, חורף אחרי חורף, נגלה שעור הפנים, הצוואר, המחשוף וכדומה יזדקן מהר יותר, יתקמט, יאבד מגמישותו, יקבל מרקם מחוספס, דהוי וחסר חיים. אחרי שעונת החורף עברה לה, רגע לפני שעונת הקיץ פורצת במלוא חומה, מומלץ להעניק לעור טיפול שיאזן אותו , יחזיר לו את הלחות שאבדה לו בחורף, יגמיש וירענן אותו לעומק ויכין אותו לקיץ.

אני מזמינה אותך להגיע לפגישת יעוץ חינם אצלי במרכז, עם קוסמטיקאית רפואית מנוסה בתחום על מנת לאבחן את עור פניך ולהתאים לך את הטיפול הנכון עבורך.

כל הזכויות שמורות | טל בר-און  2020

SITE BY | SHOWCASE

קבעו פגישת ייעוץ
או חייגו 03-7783666

פתח צ'אט
1
מתלבטת ?יש לך שאלה ?אני כאן בשבילך
היי זאת טל בר-און ,מודה ושמחה שבחרת/ה בי ואני לשרותך כמו תמיד גם בווטסאפ לכל שאלה/תיאום טיפול ו/או פגישת יעוץ.במה אוכל לעזור?♥️❤️❤️